S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
7.8 Основні складові сучасного карбюратору автомобіля

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 7.8 Основні складові сучасного карбюратора автомобіля

    Основні елементи карбюратора

    Пусковий пристрій виконано у вигляді повітряної заслінки, яка служить для збагачення суміші при пуску та прогріві холодного двигуна.

    Система холостого ходу забезпечує роботу двигуна при малих обертах колінчастого валу.

    Головний дозуючий пристрій забезпечує поступове збіднення (компенсацію) суміші при переході від малих навантажень двигуна до середніх. У карбюраторах вітчизняних автомобілів застосовують спосіб компенсації суміші, званий пневматичним гальмуванням палива.

    Економайзер служить для збагачення горючої суміші при повних навантаженнях (при повному відкритті дросельної заслінки).

    Прискорючий насос - служить для збагачення суміші при різкому відкритті дросельної заслінки. При цьому важіль з'єднаний сережкою з тягою, впливає на планку і переміщує поршень вниз. Тиск палива в колодязі насосу збільшується і закривається зворотний клапан, перешкоджаючи перетіканню палива в поплавцеву камеру. Через нагнітальний клапан, що відкрився, і жиклер-розпилювач в змішувальну камеру додатково впорскується бензин, і горюча суміш короткочасно збагачується.