Помилка
  • Шаблон відображення не доступний. Будь ласка, зв'яжіться з адміністратором сайту.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 7.6 Принцип дії паливного насосу автомобіля

    Принцип дії насосу

    Працює насос наступним чином. При набіганні виступу ексцентрика 19 на штангу 18 коромисло 17, повертаючись на осі 16, своїм вільчатим плечем опускає шток з мембраною вниз, долаючи опір пружини 4. При цьому в порожнині над мембраною створюється розрідження, під дією якого відкриваються впускні клапани 8, і паливо з баку надходить у впускну порожнину кришки 10, звідки, пройшовши сітчастий фільтр 9, заповнює простір над мембраною. При збігані виступу ексцентрика 19 із-під штанги 18 під дією пружини 4 шток 5 разом з мембраною піднімається вгору, при цьому під тиском палива, що знаходиться над мембраною, впускні клапани 8 закриваються, а випускні 13 - відкриваються, паливо подається в нагнітальних порожнину. З останньої воно через отвір штуцера 12 надходить по паливопроводу до карбюратора.
    У тому випадку, якщо витрата палива через дозуючі системи карбюратора мала і запірний клапан поплавкової камери закритий, насос працює вхолосту. Останнє пояснюється тим, що паливо, що знаходиться над мембраною, не дозволяє їй переміщатися вгору, при цьому пружина 4 стиснута, а шток 5 знаходиться в нижньому положенні, що дозволяє вільчатому плечу коромисла вільно гойдатися до тих пір, поки не відкриється запірний клапан камери поплавця. При ремонтно-регулювальних роботах для заповнення камери поплавця паливом служить механізм ручного підкачування. Валик пазом, сполученим з коромислом 17, діє на його вільчатий кінець, забезпечуючи переміщення штока і мембрани не під дією ексцентрика, а вручну, важелем 1.