Помилка
  • Шаблон відображення не доступний. Будь ласка, зв'яжіться з адміністратором сайту.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 13.7 Принцип муфти вільного ходу

    Муфта вільного ходу має зовнішню провідну і внутрішню ведену обойми, усередині якої розташовано кілька підпружинених роликів. Форма пазів, в яких розташовуються ролики така, що переміщення роликів в одну сторону викликає заклинювання ведучої і веденої обойм. Переміщення роликів в інший бік дозволяє обоймам вільно провертатися відносно один одного. Ролики подпружінени таким чином, що прагнуть знаходиться в положенні, в якому обойми заклинені. Коли при пуску двигуна зовнішня обойма, обертається за годинниковою стрілкою, і є ведучою, муфта заклинена і внутрішня обойма обертається з нею заодно.