Помилка
  • Шаблон відображення не доступний. Будь ласка, зв'яжіться з адміністратором сайту.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 10.3 Основні електротехнічні показники акумуляторної батареї

    Основні електротехнічні показники акумуляторної батареї

    Електрорушійна сила акумулятора - це, різниця потенціалів позитивного та негативного електродів при розімкнутому зовнішньому колі.
    Напруга акумулятора - це різниця потенціалів позитивного та негативного електродів при замкнутому зовнішньому ланцюгу (розряджання та заряджання).
    Щільність електроліту - це ступінь зарядженості акумуляторної батареї, яка збільшується при зарядці і зменшується при розрядці. Щільність вимірюється денсиметром і встановлюється відповідно з кліматичними умовами, в яких експлуатується батарея.
    Ємність акумулятора - це кількість електричного струму в ампер-годинах, яку віддає повністю заряджений акумулятор при безперервному розряді до встановленої межі. Ємність акумулятора залежить від розміру пластин, щільності, температури електроліту і величини розрядного струму.