S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
13.10 Устрій електрофакельної свічки розжарювання повітря

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 13.10 Устрій електрофакельної свічки розжарювання повітря

    Електрофакельна свічка

    Нагрівальний елемент свічки являє собою металевий кожух, усередині якого запресована спіраль у спеціальному наповнювачі, який володіє доброю теплопровідністю і забезпечує електричну ізоляцію спіралі від металевого кожуха. Паливо до свічки подається зі штуцера і очищається за допомогою фільтра. Паливо дозується жиклером Усередині свічки паливо проходить по кільцевій порожнині між нагрівальним елементом і трубкою, де воно нагрівається і випаровується. Для збільшення поверхні нагрівання й випаровування передбачена сітка У нижній частині свічки до трубки прикріплена об'ємна сітка, оточена екраном з двома рядами отворів, для проходу повітря. Об'ємна сітка збільшує поверхню випаровування і згоряння палива. Екран запобігає зрив та затухання факела при підвищенні швидкості руху повітря у впускних трубах двигуна.