Помилка
  • Шаблон відображення не доступний. Будь ласка, зв'яжіться з адміністратором сайту.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 7.7 Устрій та принцип дії карбюратора автомобіля

    Карбюратор

    Призначений для приготування горючої суміші і подачі її в циліндри двигуна. Залежно від режиму роботи двигуна карбюратор міняє якість (співвідношення бензину та повітря) та кількість суміші. Карбюратор, це один з найскладніших пристроїв автомобіля. Він складається з безлічі деталей і має декілька систем, які беруть участь у приготуванні горючої суміші, забезпечуючи безперебійну роботу двигуна.

    Схема устрою й роботи найпростішого карбюратора

    1 - паливна трубка; 2 - поплавець з ігольчатим клапаном; 3 - отвір для зв'язку камери поплавця з атмосферою; 4 - повітряна заслінка; 5 - розпилювач; 6 - дифузор; 7 - дросель; 8 - корпус карбюратора; 9 - паливний жикльор.

    Принцип дії карбюратора

    При русі поршня в циліндрі від верхньої мертвої точки до нижньої (такт впуску), над ним створюється розрядження. Потік повітря з вулиці, через повітряний фільтр та карбюратор, спрямовується в циліндр, який рухається до нижньої мертвої точки. При проходженні повітря через карбюратор, з поплавкової камери через розпилювач в найужчому місці змішувальної камери (дифузорі), витікає паливо. Це відбувається через різницю тиску у камері поплавця карбюратора, яка пов'язана з атмосферою, та в дифузорі, де створюється значне розрідження. Потік повітря дробить витікаюче з розпилювача паливо та змішується з ним. На виході з дифузору відбувається остаточне перемішування бензину з повітрям, і потім ця горюча суміш надходить у циліндр.