Помилка
  • Шаблон відображення не доступний. Будь ласка, зв'яжіться з адміністратором сайту.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 16.4 Механізм переключення коробки перемикання передач

    Механізм перемикання коробки передач - складається з важеля, повзунів, вилок перемикання, фіксаторів, замків і запобіжника включення заднього ходу. Важіль має потовщення в вигляді кульової головки, що входить в гніздо припливу кришки. Від провертання важіль утримується фіксатором. У свердліннях кришки розміщені повзуни, на яких закріплені вилки перемикання і перевідні головки з пазами. У пази перевідних головок вводить нижній кінець важеля. Вилки входять в виточки пересувних шестерень або муфт синхронізаторів. Для включення передачі переміщують верхній кінець важеля в певне положення; нижній кінець важеля через перекладну головку переміщує повзун з вилкою шестернею до включення потрібної передачі. Для утримання шестерень коробки передач у включеному або нейтральному положеннях служать фіксатори.