S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
4.1 Класифікація, загальна будова ГРМ

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 4.1.Класифікація, загальна будова ГРМ

    04 1

    Газорозподільний механізм призначений для своєчасного впуску в циліндри двигуна горючої суміші і випуску відпрацьованих газів.

    06 106 2

     

      Газорозподільний механізм складається з:
    • розподільного вала;
    • важелі або штовхачи;
    • впускних і випускних клапанів з пружинами;
    • впускних і випускних каналів.

     

    Залежно від розташування клапанів та розподільного вала можна виділити три типи механізмів газорозподілу:

    08 1

    - з нижнім розташуванням вала й клапанів, коли останні встановлюються у блоці циліндрів

    10 1

    - з нижнім розташуванням вала і верхнім розташуванням клапанів (більшість сучасних двигунів)

    12 1

    - з верхнім розташуванням вала і клапанів, коли останні встановлюються в головці блоку циліндрів